The City at Eye-Level

Workshop

Storytelling
Deze Creatieve Methode-workshop staat volledig in het teken van speurtochtonderzoek. Onder leiding van docent-onderzoekers van het HvA lectoraat Creative Media for Social Change ervaren deelnemers hoe je met een opdrachtenboekje (mensen in) een gebied op een speelse manier kunt bevragen, beschouwen en bespreken. Deelnemers leren hoe ze deze dataverzamelingsmethode kunnen opzetten en toepassen in verschillende onderzoekspraktijken.
Voor wie?
Docenten en onderzoekers.
Benodigde ruimte
Ruimte met scherm en tafels.
Contact

Pearl Fritsche, coordinator workshops Lectoraat Creative Media for Social Change, Hogeschool van Amsterdam.

creativemedia@hva.nl

Bezoek de website van HvA lectoraat Creative Media for Social Change

Voor meer informatie over projecten en desbetreffende contactpersonen.

Informatie
Duur van de workshop : 1,5 uur.
Aantal deelnemers : 15
Kosten : In overleg.

Storytelling

Verhalen vertellen. Dit kunnen mondelinge verhalen zijn, waarbij de verteller en de luisteraars in dezelfde ruimte zijn, in direct contact. Maar in bredere zin kan het ook gaan om het vertellen van verhalen via andere media, zoals boeken of films of digital storytelling.